Příběhy z reklamního podsvětí Délka reklamního spotu je nejčastěji
pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je
soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na
samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné
reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí
bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich
zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých
hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s
sebou nese práce v reklamním průmyslu.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy 30 vteřin - Ondrej Souček je 8,44 €
Prvá časť nás naučí pochopiť význam chorôb a čo sa nám snažia v
skutočnosti povedať a načo nás upozorňujú. Zároveň tu dostávame
výnimočný návod, ako zmeniť svoje myslenie a správanie, svoje
podvedomé naprogramovanie tak, aby sme sa zbavili aj tých
najťažších chorôb. Podrobne vysvetľuje, aké negatívne pocity,
správanie alebo vlastnosti vedú ku konkrétnym ochoreniam. Tiež
odhaľuje zámery, ktoré sa za nimi skrývajú: každá choroba je totiž
kompenzáciou niečoho, snahou o udržanie rovnováhy. Druhá časť
systematicky postupuje po ľudskom organizme a vysvetľuje, ako rôzne
časti nášho tela korešpondujú s naším myslením a cítením. Množstvo
príkladov zo života veľmi dobre vysvetľuje uvedenú filozofiu a
pomôže vám aplikovať ju na riešenie vlastných zdravotných
problémov. Každý má možnosť pochopiť pravú príčinu svojich chorôb a
začať žiť zdravšie. Nemusíte už byť len obeťou. Staňte sa pánom nad
svojím zdravím!
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...