Gleaned from thousands of images, this companion set of books
offers the best of American print advertising in the age of the
“Big Idea.” At the height of American consumerism magazines were
flooded with clever campaigns selling everything from girdles to
guns. These optimistic indicators paint&,nbsp,a fascinating
picture of the colorful capitalism that dominated the spirit of the
1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the
carefree booze-and-cigarettes Mad Men era. Also included is a wide
range of significant advertising campaigns from both eras, giving
insight into the zeitgeist of the period. Bursting with fresh,
crisp colors, these ads have been digitally mastered to look as
bright and new as the day they first hit newsstands.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...