Ako sa stať príťažlivým pre ľudí

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Ako sa stať príťažlivým pre ľudí kúpite na Grada.sk
Grada.sk
11,19 €
Nie je skladom

Krátky popis
Spoločenská príťažlivosť nie je mágia pre vyvolených, ale zručnosť, v ktorej sa môže zlepšiť každý z nás. Chceli by ste sa v spoločnosti cítiť príjemne a sebavedomo? Radi by ste sa naučili, ako šéfa či zamestnancov presvedčiť, aby s nadšením nasledovali vaše kroky? Túžite prehĺbiť svoj vzťah s partnerom či priateľmi? Ak ste aspoň na jednu otázku odpovedali áno, táto kniha je určená práve pre vás. Náš úspech a šťastie v pracovnom i osobnom živote do veľkej miery závisia od toho, ako vychádzame s inými ľuďmi a ako na nich pôsobíme. Práve tento faktor často rozhoduje o tom, či uspejeme na pracovnom pohovore, získame povýšenie, udržíme si zákazníka alebo nadviažeme nové priateľstvá. Marc Reklau vám ukáže, že môžete byť obľúbený a zostať autentický a že široké pole blahodarnej pôsobnosti vašej obľúbenosti sa ani zďaleka nekončí vaším dobrým pocitom. Autor medzinárodných bestsellerov v knihe zrozumiteľným jazykom pomenúva 62 jednoduchých stratégií, ktoré povedú k veľkým pozitívnym zmenám vo vašom živote i v živote ľudí okolo vás. Dozviete sa napríklad to, čo je najdôležitejšou témou každej konverzácie, ako zanechať skvelý prvý dojem či ako urobiť z ľudského ega spojenca v akomkoľvek vašom úsilí.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Ako sa stať príťažlivým pre ľudí je 11,19 €

Výber kníh vydavateľa Grada

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Grada
Naše tipy


Pán Prsteňov 3: Návrat kráľa
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.