Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické
poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré
predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry
marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber
okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy
(energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti,
vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a
pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i
v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky,
ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so
zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu
moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k
princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Aplikovaný marketing je 14,64 €
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši
príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá
zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...