Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že
různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních
společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna
místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci?
Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými
aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem
analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné
kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou
značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností
brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá
o marketing, obchod nebo současnou kulturu.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Brand New. Nová podoba značek je 13,66 €
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...