Thanks to the rise of social media, what audiences think and say
about organizations has never been more critical. Steve Earl and
Stephen Waddington's Brand Anarchy examined the impact of media
change and the new reputation landscape brought about by
disaffected shareholders, customers and staff voicing their
opinions to a global Internet audience. The authors continue the
story here with the brand vandals going one step further,
mobilising themselves, and the Internet, to wage war on
organisations and willfully cause lasting reputational damage. For
the organization, engagement isn't an option, it's a necessity.
Brand vandals are forcing a level of dialogue that organizations,
public and private, have never had to contemplate before. Smart
organisations are helping to define the future of modern brand
communication by retooling their public relations and
communications teams to truly get to grips with the challenge of
engaging audiences in a 24/7 conversation that not only answers
criticism, but positively rebuilds corporate reputation. Is your
organisation ready for the brand vandals?
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...