Branding that Means Business

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 2 e-shopoch od 14,20 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Branding that Means Business kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
14,20 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Branding that Means Business kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
14,20 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Now, more than ever, your brand is either loved - or it's noise. In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without?To rise to this challenge, brands must shape not just what consumers buy, but how they act, feel and connect. This requires a new perspective, one that goes beyond business and into the fundamentals of human behaviour.Branding that Means Business combines the latest business thinking with psychology, sociology, and anthropology to show that a brand can't serve a business unless it connects with people. Equipped with these human-based perspectives, you'll have the tools to create, enhance and distinguish your brand in new and impactful ways - and make it a must-have in the minds and lives of your consumers.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Branding that Means Business je 14,20 €

Výber kníh autorov Matt Johnson , Economist Books

Zobraziť všetky knihy autora Matt Johnson, Economist Books
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Praktická kinezioterapia
Vysokoškolská učebnica Praktická kinezioterapia je určená fyzioterapeutom v rámci pregraduálneho, ale aj postgraduálneho vzdelávania. Je komplexne prepracovanou, opravenou a rozšírenou publikáciou pôvodného textu skrípt Najčastejšie používané liečebné metodiky pre fyzioterapeutov (Hagovská, Mihalečková, 2012). Fyzioterapia sa dotýka takmer všetkých základných klinických odborov. Z toho vyplýva, že fyzioterapeuti by mali ovládať základné poznatky o špeciálnych metódach, ktoré sa zaoberajú fyzioterapiou vertebrologických a neurologických pacientov, pacientov s ortopedickým ochorením, s gynekologickými a urologickými problémami, a pacientov s psychosomatickou diagnózou. Väčšina popísaných najznámejších 44 liečebných metód obsahuje obrázkovú prílohu, na základe ktorej študenti dokážu lepšie pochopiť uvádzané techniky a predísť chybnému vykonávaniu jednotlivých techník.