Dejiny značiek
Knihu kúpite v
2 e-shopoch
od
15,11 €
Knihyprekazdeho.sk
15,11 €
Skladom
(dodanie do 3 dní)
Panta Rhei
15,11 €
Skladom
(dodanie do 3 dní)
Krátky popis
Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj
dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády,
podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha,
odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo
zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy plné tragédií, nehôd,
zrád, márnivostí a nevraživostí, ktoré neraz hlboko naštrbili
rodinné a firemné vzťahy. Sú to aj príbehy o peniazoch, sláve,
bohatstve, ambíciách, opojnosti, ale aj príbehy plné invencie,
myšlienok, splnených túžob a radosti z vytvárania niečoho
trvácneho. Akýmsi spoločným menovateľom týchto príbehov nie je ich
šťastný koniec, lebo ešte nijaký koniec nemajú, sú to príbehy,
ktoré sa odvíjajú aj naďalej, sú trvácne, lebo produkty alebo
služby, ktoré tieto firmy zaviedli, majú nadčasový rozmer väčšinu z
nich veľmi dôkladne preveril čas, a to bez ohľadu na segment a
klientelu, na ktoré sa zameriavali. Dejiny značiek prinášajú
príbehy automobilových konštruktérov, módnych návrhárov, výrobcov
športového oblečenia či obuvi, luxusných hodiniek, hudobných
vydavateľov, vedcov a vynálezcov, investorov aj radových
zamestnancov naprieč rozmanitými výrobnými odvetviami. Hovorí sa,
že každá doba má svojich hrdinov. Hrdinami knihy Dejiny značiek sú
zakladatelia, riaditelia, manažéri, vynálezcovia či radoví
zamestnanci firiem, ktorých široký ohlas, výrobné portfólio,
dizajn, kvalita spracovania a výroby, krása, funkčnosť, užitočnosť
či mnohé iné, ale jedinečné vlastnosti ovplyvnili spoločnosť, a to
v celosvetovom meradle. Mnohé firmy zmenili spotrebiteľské
správanie, ako to nebojácne dosiahol Henry Ford, keď sa rozhodol
ponúknuť automobil produkt určený len pre najvyššie vrstvy
spoločnosti širokým masám amerických pracujúcich. Vlastníctvo
produktov niektorých značiek neprepožičiavalo len status bohatstva,
ale aj vyjadrenie túžby po jedinečnosti, inakosti, dobrodružstve.
Iné firmy zasa prišli s niečím čisto populárnym, s niečím na
rozptýlenie života, s niečím na rozveselenie ducha.