Publikácia Digitálna architektúra vovedie čitateľa do širokej a
dynamickej oblasti digitálnej architektúry. Skúma dialóg
architektúry s kultúrou a sleduje zmeny smerovania kultúry a
architektonického myslenia. Vysvetľuje vznik digitálnej podoby
architektúry, definuje hlavné teoretické rozhrania (geometrické,
výpočtové a percepčné), ktoré ohraničujú koncept digitálnej
architektúry. Hľadá hranice architektúry v jej súčasnej podobe i
jej budúce formy, ktoré sú rôznorodé, posúvajú architektonické
myslenie rôznymi smermi – od nových geometrií cez simulácie živých
organizmov až po prepojenia hladkých povrchov a obrazu do
architektonických prvkov. Text knihy je pútavý s množstvom faktov a
referenciami o postupoch mnohých súčasných architektov či
ateliérov, ktorými dokumentuje jednotlivé pokroky v tejto oblasti.
Publikácia je určená odborníkom, študentom architektúry i širšej
verejnosti zaujímajúcej sa o architektúru, ale aj počítačovú
techniku. Obsah publikácie: I Technologický argument II Reaktívne
prostredie III Kyberpriestor – digitálne stroje IV Geometrické
rozhranie V Výpočtové rozhranie VI Percepčné rozhranie VII Hranice
architektúry
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši
príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá
zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...