Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych
komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju
marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov
môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom
programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových
vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového
marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej
komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov
navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré
maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú
komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na
internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a
manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a
ekonomických potrieb firmy.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Digitálny marketing je 16,62 €
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši
príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá
zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...