Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému
správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané
modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť
zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom
krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje
výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské
podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania
zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na
etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude
vyššia preferencia domácich produktov.
Štvrté pokračovanie najúspešnejšej fantasy série súčasnosti Trón zo
skla. Prečítaj a podľahni – séria Trón zo skla je aj tvoja nová
závislosť. Celaena sa vracia do nenávideného impéria. Aby sa
pomstila. Aby zachránila svoje kedysi mocné kráľovstvo a postavila
sa zoči-voči tieňom z minulosti. Odkedy akceptovala svoje férske
dedičstvo, už nie je najobávanejšou nájomnou vrahyňou Celaenou
Sardothien. Teraz je Aelin Galathynius, dedička terrasenského
kráľovského trónu. No kým sa zmocní trónu, musí bojovať. Za svojho
bratranca - bojovníka ochotného za ňu položiť vlastný život. Za
svojho priateľa - mladíka spútaného v temnom väzení. A za svoj ľud
zotročený surovým kráľom, za ľud očakávajúci návrat kráľovnej.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...