Fiesta

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 46,50 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Fiesta kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
46,50 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Fiesta: Branding and Identity of Festivals is a compilation of remarkable branding designs and campaigns for a variety of renowned festivals from around the world. The festivals examined span the worlds of music, cinema, design, gastronomy, culture, and art. These topics, and the freedom of creativity that come with them, allow to explore the limits of design, without the restraints that come with commercial projects.The identity and communication campaign strategies deployed by festivals encompass an endless array of design techniques, from graphic elements such as logos, posters, web pages, advertisements, mobile apps, tickets, and wristbands to collectible items like T- shirts, bags, and cups. This volume will inspire and serve as a useful tool for graphic designers and branding agencies that seek to handle challenging and wide-ranging festival projects with the highest degree of creativity and imagination, as well as for festival organizers and anyone interested in visual culture in general and eager to learn about new trends. The events featured show that the success of a festival has a close connection to its tailor- made branding and design and that no matter what the subject of the festival is, it is essential to have a coherent identity strategy.
Výber kníh autorov Shaoqiang Wang , promopress

Zobraziť všetky knihy autora Shaoqiang Wang, promopress
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Sto rokov samoty
V januári 1965 Gabriel García Márquez cestoval s rodinou na dovolenku do Acapulca, keď odrazu dostal nápad. Začul vravu mestečka Macondo. Už vedel, ako napíše svoj nový román. Vrátil sa domov, zatvoril sa do pracovne, a keď z nej po osemnástich mesiacoch vyšiel, v ruke držal 1 300 strán rukopisu a bol šťastný. Román Sto rokov samoty prvý raz vyšiel v roku 1967, Márquez mal vtedy 39 rokov a svet si navždy zapamätal jeho meno. Dnes je román považovaný za jedno z najvýznamnejších diel latinskoamerickej a svetovej literatúry. Je komponovaný z množstva reálnych aj fantazijných epizód a rozpráva o pôvabných i krutých príhodách šiestich generácií rodiny Buendíovcov z fiktívneho mestečka Macondo.