Fiesta: Branding and Identity of Festivals is a compilation of
remarkable branding designs and campaigns for a variety of renowned
festivals from around the world. The festivals examined span the
worlds of music, cinema, design, gastronomy, culture, and art.
These topics, and the freedom of creativity that come with them,
allow to explore the limits of design, without the restraints that
come with commercial projects.The identity and communication
campaign strategies deployed by festivals encompass an endless
array of design techniques, from graphic elements such as logos,
posters, web pages, advertisements, mobile apps, tickets, and
wristbands to collectible items like T- shirts, bags, and cups.
This volume will inspire and serve as a useful tool for graphic
designers and branding agencies that seek to handle challenging and
wide-ranging festival projects with the highest degree of
creativity and imagination, as well as for festival organizers and
anyone interested in visual culture in general and eager to learn
about new trends. The events featured show that the success of a
festival has a close connection to its tailor- made branding and
design and that no matter what the subject of the festival is, it
is essential to have a coherent identity strategy.
V januári 1965 Gabriel García Márquez cestoval s rodinou na
dovolenku do Acapulca, keď odrazu dostal nápad. Začul vravu
mestečka Macondo. Už vedel, ako napíše svoj nový román. Vrátil sa
domov, zatvoril sa do pracovne, a keď z nej po osemnástich
mesiacoch vyšiel, v ruke držal 1 300 strán rukopisu a bol šťastný.
Román Sto rokov samoty prvý raz vyšiel v roku 1967, Márquez mal
vtedy 39 rokov a svet si navždy zapamätal jeho meno. Dnes je román
považovaný za jedno z najvýznamnejších diel latinskoamerickej a
svetovej literatúry. Je komponovaný z množstva reálnych aj
fantazijných epizód a rozpráva o pôvabných i krutých príhodách
šiestich generácií rodiny Buendíovcov z fiktívneho mestečka
Macondo.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...