Foucaultovo kyvadlo - Umberto Eco

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 2 e-shopoch od 11,99 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Foucaultovo kyvadlo - Umberto Eco kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
11,99 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Foucaultovo kyvadlo - Umberto Eco kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
17,06 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Foucaultovo kyvadlo, medená guľa zavesená na lane dlhom 54 metrov, symbol rozumového poznania, sa v Ecovom románe stáva hrôzostrašným nástrojom, ktorý skončí to, čo pôvodne malo byť iba nevinný žart. Traja redaktori milánskych novín z dlhej chvíle pripravia „Plán“ – podvrh, spájajúci stredovekých templárov s iným okultnými skupinami od stredoveku až po súčasnosť. Dôsledkom „Plánu“ vznikne Mapa, označujúca Stred sveta – bod, z ktorého je možné ovládať všetky sily na zemi. No „Plán“ sa priateľom vymkne z rúk a začne ohrozovať životy svojich strojcov.Komu sa kniha môže páčiť: Templári, novinárske prostredie, hra s mysľou, okultizmus, nevinný žart – toto všetko nájdete v kultovom románe Umberta Eca.
Výber kníh autora Umberto Eco

Zobraziť všetky knihy autora Umberto Eco
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Hranice - Kedy povedať nie, kedy povedať áno
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci, ale aj k sebe samému a k Bohu.