Magnetické Hádaj 5

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 11,69 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Magnetické Hádaj 5 kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
11,69 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Slovenská verzia obľúbenej spoločenské hry. Hráči sa snažia na hracej ploche vytvárať pomocou písmen z vlastnej zásoby slová. Slová musia nadväzovať na tie, ktoré boli umiestnené skôr, podobne ako v krížovke. Zábava pre celú rodinu. Kto prvý zloží najväčší počeT slov? Návod Hracia Plocha má dve časti. Jedna tabuľa s piatimi písmenami a druhá s dekódovacou tabuľkou. Hráč 1 si vymyslí slovo (alebo si ho vyberie zo zoznamu na hracej ploche) a napíše ho pomocou magnetiek s písmenami na vyznačené miesto. Hráč 2 ("Hádač") má teraz až 6 pokusov na uhádnutie slova. Hráč 2 háda ako prvý tak, že napíše 5-písmenové slovo pomocou magnetiek s písmenami na prvom riadku na tabuli. Ak sú nejaké písmená, ktoré boli uhádnuté správne a umiestnené správne - potom ich hráč 1 označí tak, že jednoducho vezme príslušné písmená z banky a umiestni ich na správne miesto v riadku pod Prajeme príjemnú zábavu! Napríklad: Ak slovo, ktoré si vybral Hráč 1, bolo PITCH a prvý tip Hráča 2 bol TEACH - potom sa písmená C a H nachádzajú v oboch slovách na rovnakom mieste, a tak Hráč 1 umiestni písmená C a H na zodpovedajúce miesta v ďalšom riadku písmen (tip č. 2). Všetky písmená, ktoré sú prítomné v pokuse o uhádnutie slova, ale nenachádzajú sa na rovnakom mieste v slove - označí Hráč 1 umiestnením takýchto písmen do kruhu na hracej ploche. Napríklad: Písmeno T sa nachádza v slove TEACH a v slove PITCH - ale nie je umiestnené na rovnakom mieste (v slove TEACH je to 1. písmeno a v slove PITCH je to 3. písmeno). V tomto prípade hráč 1 vezme písmeno T z banky a umiestni ho do kruhu na hracej ploche - tým hráčovi 2 naznačí, že písmeno T je v slove, ale na inej pozícii. Ak hráč 2 (hádač) správne uhádol slovo až na 6 pokusov, vyhráva. Ak tak neurobí, vyhráva hráč 1. Na hracej ploche sú dve časti. Jedna hracia doska s 5 písmenami slova a druhá s dekódovacou tabuľkou. Hráč 1 si vymyslí slovo (alebo si ho vyberie zo zoznamu na tabuli) a napíše ho pomocou písmenkových magnetov na vyznačené miesto. Hráč 2 ("Hádač") má teraz až 6 pokusov na uhádnutie slova. Hráč 2 uhádne ako prvý tak, že napíše 5-písmenové slovo pomocou magnetiek s písmenami na prvom riadku na tabuli. Ak sú nejaké písmená, ktoré boli uhádnuté správne a umiestnené správne - potom ich hráč 1 označí tak, že jednoducho vezme príslušné písmená z banky a umiestni ich na správne miesto v riadku pod nimi. Napríklad: Ak slovo, ktoré si vybral Hráč 1, bolo PITCH a prvý tip Hráča 2 bol TEACH - potom sa písmená C a H nachádzajú v oboch slovách na rovnakom mieste, a tak Hráč 1 umiestni písmená C a H na zodpovedajúce miesta v ďalšom riadku písmen (tip č. 2). Všetky písmená, ktoré sú prítomné v pokuse o uhádnutie slova, ale nenachádzajú sa na rovnakom mieste v slove - označí Hráč 1 umiestnením takýchto písmen do kruhu na hracej ploche. Napríklad: Písmeno T sa nachádza v slove TEACH a v slove PITCH - ale nie je umiestnené na rovnakom mieste (v slove TEACH je to 1. písmeno a v slove PITCH je to 3. písmeno). V tomto prípade hráč 1 vezme písmeno T z banky a umiestni ho do kruhu na hracej ploche - tým hráčovi 2 naznačí, že písmeno T je v slove, ale na inej pozícii. Ak hráč 2 (hádač) správne uhádol slovo až na 6 pokusov, vyhráva. Ak tak neurobí, vyhráva 1 hráč.
Výber kníh autora The Purple Cow

Zobraziť všetky knihy autora The Purple Cow
Výber kníh vydavateľa Lauko Promotion

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Lauko Promotion
Naše tipy


Outlander 3 - Moreplavec
V treťom diely série OUTLANDER sa dozvedáme, že Jamiemu Fraserovi sa ani pri všetkej snahe nepodarilo zahynúť na bojisku pri Cullodene. Nie je z toho nadšený. V dvadsiatom storočí je Claire síce šokovaná z odhalenia, že Jamie prežil, ale rovnako je aj nadšená. Spoznávame Jamieho príbeh, ako postupne plynie, keď sa pokúša pozliepať život z čiastočiek svojej duše aj svojej krajiny, ktoré zostali, a z Clairinho krátkeho opisu spoznáme uplynulých dvadsať rokov po tom, čo ho opustila v Cullodene. Roger MacKenzie a Brianna (Clairina a Jamieho dcéra) si k sebe nachádzajú cestu počas spoločného pátrania útržkami minulosti a tvrdošijne hľadajú stopy po Jamiem Fraserovi. Dokážu ho nájsť? A ak sa im to podarí, vráti sa Claire k nemu? A ak sa vráti... čo bude potom? Úprimne? Asi by bolo jednoduchšie opísať, čo sa nestalo, ako to, čo sa stalo. Príbeh plynie od duchov Samhainu v Škótskej Vysočine až k uliciam a nevestincom Edinburghu, k šírošírym diaľavám na mori a dobrodružstvám v Západnej Indii. Kníhtlač, vlastizrada, vražda, vúdú, čínsky fetišizmus nôh, únos, korytnačia polievka a mnoho iného. Ale za tým všetkým stojí jediná Jamieho otázka: „Sassenach, prijmeš ma takého, aký som, a riskneš všetko pre muža, ktorého si kedysi poznala?“