Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa
venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public
governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje
model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej
samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach
miestnych samospráv Slovenskej republiky.
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši
príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá
zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...