Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 6,00 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
6,00 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Výber kníh autora Jan Halada

Zobraziť všetky knihy autora Jan Halada
Výber kníh vydavateľa Karolinum

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Karolinum
Naše tipy


Praktická kinezioterapia
Vysokoškolská učebnica Praktická kinezioterapia je určená fyzioterapeutom v rámci pregraduálneho, ale aj postgraduálneho vzdelávania. Je komplexne prepracovanou, opravenou a rozšírenou publikáciou pôvodného textu skrípt Najčastejšie používané liečebné metodiky pre fyzioterapeutov (Hagovská, Mihalečková, 2012). Fyzioterapia sa dotýka takmer všetkých základných klinických odborov. Z toho vyplýva, že fyzioterapeuti by mali ovládať základné poznatky o špeciálnych metódach, ktoré sa zaoberajú fyzioterapiou vertebrologických a neurologických pacientov, pacientov s ortopedickým ochorením, s gynekologickými a urologickými problémami, a pacientov s psychosomatickou diagnózou. Väčšina popísaných najznámejších 44 liečebných metód obsahuje obrázkovú prílohu, na základe ktorej študenti dokážu lepšie pochopiť uvádzané techniky a predísť chybnému vykonávaniu jednotlivých techník.