Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným
bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa
od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a
budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a
čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi
dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie,
ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo
nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.
Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej
komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného
ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni
(podniky cestovného ruchu). Ambíciou autorky je priniesť
publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre
akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou
publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej
praxe, ako aj prípadových štúdií.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Vanda Maráková je 12,73 €
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...