Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti
fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do
studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia.
Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem,
který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a
složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský
kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost
mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou
příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena
především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech,
pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním
psychologům.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...