Matematika 4 - Geometria (2.vyd.) - Peter Bero,Zuzana Berová
Knihu kúpite v
1 e-shope
od
6,38 €
Panta Rhei
6,38 €
Skladom
(dodanie do 3 dní)
Krátky popis
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných
zošitov pre 4. ročník základnej školy spracovaných podľa
inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a
plynulo nadväzujú na zošity pre 1., 2. a 3. ročník základnej školy
od tejto autorskej dvojice. Obsah Matematika 4, Geometria
Opakovanie Kružnica a kruh Súčet a rozdiel dĺžok úsečiek Násobok
dĺžky úsečky Uhlopriečka Susedné a protiľahlé strany Obvod Premena
jednotiek dĺžky Kocky, stavby a plány Rysovanie trojuholníka
Koncepcia pracovných zošitov na I. stupni základnej školy sa
zameriava na tri hlavné ciele vyučovania matematiky: 1. naučiť deti
počítať - zvládnuť na primeranej úrovni počtové operácia sčítania,
odčítania, násobenia a delenia v číselnom obore do 1 000, 2. naučiť
deti rozmýšľať - viesť deti k čítaniu s porozumením, podporovať ich
bádateľskú činnosť, učiť ich kriticky počúvať, argumentovať a
premýšľať, 3. naučiť deti, aby sa stali vlastníkom svojho vlastného
učenia sa - ukázať im, že sú to ony, kto rozhoduje o svojom pokroku
a umožniť im neustály rozvoj v pokojnej a pokrok umožňujúcej klíme
triedy. Autori pri tvorbe vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho
Učenia, ktoré vedie učenie a učenie sa do 21. storočia. Hlavný
dôraz kladie na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností
a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a
organizátorom diania v triede. Nájdete v nich úlohy vhodné na
samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje
efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť
žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez
ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni
žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne,
auditívne, kinesteticky). RAU aktivity, ktoré sú priebežne zaradené
v pracovných zošitoch, sú zamerané na rozvoj životných zručností
detí s dôrazom na prierezové témy a rozvoj špecifického
matematického myslenia v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím
programom.