Knihu Média v meziválečné publicistice aktuálne nie je možné zakúpiť v žiadnom z porovnávaných e-shopov...
Krátky popis
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje
na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy
dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První
část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích
žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a
dalších).
Nové vydanie románu 1984 - jedného z najznámejších diel svetovej
literatúry. Spája v sebe prvky spoločensko-politického a
vedecko-fantastického románu. Je obžalobou komunistickej diktatúry,
ktorá roku 1984 ovládla všetko, vrátane ľudského myslenia. Román
opisuje osudy čestného, citlivého a uvažujúceho jednotlivca
(Winstona Smitha), ktorý sa vzoprie systému, za čo platí krutú daň.
George Orwell touto knihou už roku 1948 ponúkol víziu, ktorá sa
neskôr stala realitou.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...