Mona Lisa tu Marge

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 23,70 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Mona Lisa tu Marge kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
23,70 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
This highly entertaining exploration of art, history, and commerce reveals how 30 masterpieces made the journey from image to icon. How did paintings such as the Mona Lisa, Birth of Venus, and The Scream achieve worldwide recognition? Why do certain works of art populate T-shirts, coffee mugs, calendars, and advertising? Witty and well researched, this accessible exploration of visual and popular culture reveals how particular works of art have become part of the collective imagination. Readers will learn that Myron s Discobolus only became widely known when the sculpture was used to promote the Olympics, that the success of Leonardo s Last Supper is due to the fact that it was one of the first paintings to be mass-reproduced, that the Mona Lisa became a celebrity only after being stolen from the Louvre, and that Girl with a Pearl Earring was deemed a minor Vermeer until it became the subject of a bestselling novel. Ranging from the classical to the contemporary, travelling through the Renaissance, Impressionism, Surrealism, and abstraction, Mona Lisa to Marge offers insights that are in turn thought provoking, irreverent, and surprising. Generously illustrated, the book features the original artworks as well as the cartoons, ads, book and album covers, and everyday objects they inspired. The book will open readers eyes to the artistic images that have become universal touchstones and the fascinating stories of how and why they got there.

Zobraziť všetky knihy autora Prestel, Francesca Bonazzoli, Michele Robecchi
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Sto rokov samoty
V januári 1965 Gabriel García Márquez cestoval s rodinou na dovolenku do Acapulca, keď odrazu dostal nápad. Začul vravu mestečka Macondo. Už vedel, ako napíše svoj nový román. Vrátil sa domov, zatvoril sa do pracovne, a keď z nej po osemnástich mesiacoch vyšiel, v ruke držal 1 300 strán rukopisu a bol šťastný. Román Sto rokov samoty prvý raz vyšiel v roku 1967, Márquez mal vtedy 39 rokov a svet si navždy zapamätal jeho meno. Dnes je román považovaný za jedno z najvýznamnejších diel latinskoamerickej a svetovej literatúry. Je komponovaný z množstva reálnych aj fantazijných epizód a rozpráva o pôvabných i krutých príhodách šiestich generácií rodiny Buendíovcov z fiktívneho mestečka Macondo.