Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý
Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a
uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o
možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a
zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj
firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v
reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s
potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné
výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou
učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby,
komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní
lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott je 17,85 €
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši
príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá
zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...