Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý
Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a
uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o
možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a
zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj
firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v
reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s
potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné
výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou
učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby,
komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní
lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott je 17,85 €
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...