Nový pomocník z matematiky 9 – 2. časť Zošit pre učiteľa - Iveta Kohanová,Jana Kňazeová,Erika Tomková

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 12,08 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Nový pomocník z matematiky 9 – 2. časť Zošit pre učiteľa - Iveta Kohanová,Jana Kňazeová,Erika Tomková kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
12,08 €
Skladom (odoslanie ihneď)

Krátky popis
Praktická pomôcka obsahuje vzorové riešenia úloh a výstižné metodické a didaktické komentáre, ako možno s úlohami ďalej pracovať. Výrazne uľahčuje učiteľovu prípravu na vyučovanie, pomáha mu zorientovať sa v náročnosti úloh.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Nový pomocník z matematiky 9 – 2. časť Zošit pre učiteľa - Iveta Kohanová,Jana Kňazeová,Erika Tomková je 12,08 €


Zobraziť všetky knihy autora Iveta Kohanová, Erika Tomková, Jana Kňazeová
Výber kníh vydavateľa Orbis Pictus Istropolitana

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Orbis Pictus Istropolitana
Naše tipy


Praktická kinezioterapia
Vysokoškolská učebnica Praktická kinezioterapia je určená fyzioterapeutom v rámci pregraduálneho, ale aj postgraduálneho vzdelávania. Je komplexne prepracovanou, opravenou a rozšírenou publikáciou pôvodného textu skrípt Najčastejšie používané liečebné metodiky pre fyzioterapeutov (Hagovská, Mihalečková, 2012). Fyzioterapia sa dotýka takmer všetkých základných klinických odborov. Z toho vyplýva, že fyzioterapeuti by mali ovládať základné poznatky o špeciálnych metódach, ktoré sa zaoberajú fyzioterapiou vertebrologických a neurologických pacientov, pacientov s ortopedickým ochorením, s gynekologickými a urologickými problémami, a pacientov s psychosomatickou diagnózou. Väčšina popísaných najznámejších 44 liečebných metód obsahuje obrázkovú prílohu, na základe ktorej študenti dokážu lepšie pochopiť uvádzané techniky a predísť chybnému vykonávaniu jednotlivých techník.