Perennial Seller

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 14,20 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Perennial Seller kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
14,20 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
The book that&,nbsp,Inc.&,nbsp,says ",every entrepreneur should read", and an FT Book of the Month selection... How did the movie&,nbsp,The Shawshank Redemption&,nbsp,fail at the box office but go on to gross more than $100 million as a cult classic? How did&,nbsp,The 48 Laws of Power&,nbsp,miss the bestseller lists for more than a decade and still sell more than a million copies? How is Iron Maiden still filling stadiums worldwide without radio or TV exposure forty years after the band was founded? Bestselling author and marketer Ryan Holiday calls such works and artists perennial sellers. How do they endure and thrive while most books, movies, songs, video games, and pieces of art disappear quickly after initial success? How can we create and market creative works that achieve longevity? Holiday explores this mystery by drawing on his extensive experience working with businesses and creators such as Google, American Apparel, and the author John Grisham, as well as his interviews with the minds behind some of the greatest perennial sellers of our time. His fascinating examples include: - Rick Rubin, producer for Adele, Jay-Z, and the Red Hot Chili Peppers, who teaches his artists to push past short-term thinking and root their work in long-term inspiration.- Tim Ferriss, whose books have sold millions of copies, in part because he rigorously tests every element of his work to see what generates the strongest response.-&,nbsp,Seinfeld, which managed to capture both the essence of the nineties and timeless themes to become a modern classic.- Harper Lee, who transformed a muddled manuscript into&,nbsp,To Kill a Mockingbird&,nbsp,with the help of the right editor and feedback.- Winston Churchill, Stefan Zweig, and Lady Gaga, who each learned the essential tenets of building a platform of loyal, dedicated supporters. Holiday reveals that the key to success for many perennial sellers is that their creators don't distinguish between the making and the marketing. The product's purpose and audience are in the creator's mind from day one. By thinking holistically about the relationship between their audience and their work, creators of all kinds improve the chances that their offerings will stand the test of time.
Výber kníh autorov Ryan Holiday , Profile Books

Zobraziť všetky knihy autora Ryan Holiday, Profile Books
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Príprava do prímy - matematika - pracovný zošit
Nový pracovný zošit je zameraný na prípravu na prijímacie pohovory do prímy z predmetu matematika. Slúžiť môže aj ako doplnkový pracovný zošit pre piatakov. Vzhľadom na zameranie pracovného zošita sa v ňom objavujú aj úlohy, ktoré sú nad rámec vzdelávacieho obsahu 5. ročníka ZŠ (ISCED). Úlohy preverujú nielen vedomosti a zručnosti, ale aj finančnú a čitateľskú gramotnosť, aplikačné schopnosti a ďalšie kľúčové kompetencie. Riešenia a vysvetlenia riešení nie sú súčasťou tohto titulu, ale ich nájdete v samostatnom titule, ktorý je určený nielen pre učiteľov, ale aj pre rodičov a starých rodičov, ktorí budú budúcim primánom pomáhať pri príprave na prijímacie pohovory. Zošity sú zostavené z dvoch častí: 1.časť obsahuje opakovanie učiva v tematických okruhoch, 2.časť predstavuje 6 autentických testov, ktoré boli súčasťou prijímacích konaní na rôznych osemročných gymnáziách. Pracovný zošit prináša rôzne typy úloh: *otvorené úlohy *úlohy s výberom jednej správnej odpovede *úlohy s výberom viacerých správnych odpovedí