John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od
roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame
je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam
nedotiahol. Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje. Má takmer
štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue. No kým
jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin
má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko
dní pred Vianocami. No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý,
rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa
nad skutočným významom plienok vo svojom živote. Koho môže kniha
zaujať: Čitateľov, ktorí sa radi zasmejú a zaujíma ich ako to
funguje vo veľkých svetových reklamkách. Ako by ste pripravili
kampaň na plienky vy?
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši
príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá
zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...