Preventívny program pre žiakov s poruchami správania - Dana Rosová

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu Preventívny program pre žiakov s poruchami správania - Dana Rosová aktuálne nie je možné zakúpiť v žiadnom z porovnávaných e-shopov...

Krátky popis
Monografia podrobne analyzuje poruchy správania u žiakov, objasňuje hlavné príčiny ich vzniku: vplyv genetickej i biologickej dispozície, úroveň inteligencie a vplyv sociálneho prostredia, podáva charakteristiky najčastejšie sa vyskytujúcich porúch správania u žiakov. Autorka venuje pozornosť skupinovej práci so žiakmi s poruchami správania, metódam a zásadám ovplyvňujúcim prácu so skupinou. Podrobne opisuje ciele a aktivity jednotlivých skupinových stretnutí preventívneho programu, ktorý zostavila, v praxi aplikovala počas celého školského roka. Program bol zameraný nielen na prácu so žiakmi s poruchami správania, ale smeroval aj k ich najbližšiemu sociálnemu prostrediu - rodine a škole. Autorka vychádza zo svojich dlhoročných pedagogických skúseností so žiakmi s poruchami správania. V závere monografie uvádza výsledky efektívnosti realizovaného preventívneho programu, s následnými odporúčaniami pre rodičov, pedagógov a zainteresovaných odborníkov. Monografia je určená odbornej verejnosti, riaditeľom škôl, výchovným poradcom, koordinátorom prevencie, pedagógom, vychovávateľom, špeciálnym pedagógom, psychológom, sociálnym pedagógom, študentom vysokých škôl a všetkým, ktorí prejavujú záujem o uvedenú tému.
Výber kníh autora Rosová Dana

Zobraziť všetky knihy autora Rosová Dana
Výber kníh vydavateľa EQUILIBRIA

Zobraziť všetky knihy vydavateľa EQUILIBRIA
Naše tipy


Praktická kinezioterapia
Vysokoškolská učebnica Praktická kinezioterapia je určená fyzioterapeutom v rámci pregraduálneho, ale aj postgraduálneho vzdelávania. Je komplexne prepracovanou, opravenou a rozšírenou publikáciou pôvodného textu skrípt Najčastejšie používané liečebné metodiky pre fyzioterapeutov (Hagovská, Mihalečková, 2012). Fyzioterapia sa dotýka takmer všetkých základných klinických odborov. Z toho vyplýva, že fyzioterapeuti by mali ovládať základné poznatky o špeciálnych metódach, ktoré sa zaoberajú fyzioterapiou vertebrologických a neurologických pacientov, pacientov s ortopedickým ochorením, s gynekologickými a urologickými problémami, a pacientov s psychosomatickou diagnózou. Väčšina popísaných najznámejších 44 liečebných metód obsahuje obrázkovú prílohu, na základe ktorej študenti dokážu lepšie pochopiť uvádzané techniky a predísť chybnému vykonávaniu jednotlivých techník.