Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších
učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy
doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co
nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším,
čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s
praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let,
i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Reklama 2. vydanie - Pavel Horňák je 20,85 €
Vysokoškolská učebnica Praktická kinezioterapia je určená
fyzioterapeutom v rámci pregraduálneho, ale aj postgraduálneho
vzdelávania. Je komplexne prepracovanou, opravenou a rozšírenou
publikáciou pôvodného textu skrípt Najčastejšie používané liečebné
metodiky pre fyzioterapeutov (Hagovská, Mihalečková, 2012).
Fyzioterapia sa dotýka takmer všetkých základných klinických
odborov. Z toho vyplýva, že fyzioterapeuti by mali ovládať základné
poznatky o špeciálnych metódach, ktoré sa zaoberajú fyzioterapiou
vertebrologických a neurologických pacientov, pacientov s
ortopedickým ochorením, s gynekologickými a urologickými
problémami, a pacientov s psychosomatickou diagnózou. Väčšina
popísaných najznámejších 44 liečebných metód obsahuje obrázkovú
prílohu, na základe ktorej študenti dokážu lepšie pochopiť uvádzané
techniky a predísť chybnému vykonávaniu jednotlivých techník.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...