Služby, z ktorých padnete na zadok - Kolektív autorov
Knihu kúpite v
2 e-shopoch
od
10,14 €
Gorila.sk
10,14 €
Skladom
(odoslanie ihneď)
Panta Rhei
10,36 €
Skladom
(odoslanie ihneď)
Krátky popis
Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z
ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na
službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v
službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby
vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu. Internet zmenil spôsob,
akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania
výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii,
ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám
prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich
služieb padli zákazníci na zadok. Či už ste nováčikom v oblasti
zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe
nájdete: • Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť
problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si
prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými
rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným
zákazníkom. • Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako
využívať sociálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si
udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a
ešte oveľa viac. PERFORMANCE RESEARCH ASSOCIATES, Inc. založil v
roku 1972 už zosnulý Ron Zemke, jeden z popredných predstaviteľov
americkej revolúcie v zákazníckych službách. Spoločnosť poskytuje
rôznym spoločnostiam tréning a konzultačné služby týkajúce sa
kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na
zákazníkov. Medzi klientov Performance Research Associates patrili
PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Prudential Insurance,
Harley-Davidson, GlaxoSmithKline, tematické parky Universal
Studios, Motorola, Turner Broadcasting System a mnoho ďalších.
Firma sídli v Minneapolise. Viac informácií nájdete na našich
webových stránkach www.socksoff.com.