In today's connection economy, the most successful leaders inspire
their people with purpose and meaning. Powerful corporate
storytelling can mobilise people around an organisational objective
in a way that a focus on market share never will. Be it a digital
transformation or a diversity and inclusion initiative, corporate
change needs the support of the people in that organisation in
order to stick.Yet, while all stories can move people to take
action, storytelling isn't a one size fits all. The most effective
influencers learn to flex their narrative based on the audience's
time or their level of expertise. A story that works on the stage
doesn't work in the boardroomA story that works in the boardroom
doesn't work in a team meetingA story that works in a team meeting
doesn't work in a one-to-one conversation A story that works in
one-to-one conversation doesn't work in sales...Anjali Sharma
introduces leaders and ambitious influencers to the Who, Why and
How of strategic storytelling in business, enabling them bring
about change and drive corporate success by telling exactly the
right story in the right way.
Pokračovanie unikátnej knihy, ktorá do najmenších podrobností
vysvetľuje, ako si utvárame svoj život a tú realitu, ktorú
prežívame. Dozviete sa, že základom všetkého sú opakované, výrazné
myšlienky, ktoré sa stávajú naším presvedčením a ktoré v nás
vzbudzujú silné emócie. Naučíte sa, ako takéto myšlienky cielene
usmerňovať tak, aby sme si do života privolali iba to, čo chceme a
čo sa nám páči.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...