Voice Catchers: How Marketers Listen In to Exploit Your Feelings, Your Privacy, and Your Wallet

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 33,73 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Voice Catchers: How Marketers Listen In to Exploit Your Feelings, Your Privacy, and Your Wallet kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
33,73 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Your voice as biometric data, and how marketers are using it to manipulate you Only three decades ago, it was inconceivable that virtually entire populations would be carrying around wireless phones wherever they went, or that peoples' exact locations could be tracked by those devices. We now take both for granted. Even just a decade ago the idea that individuals' voices could be used to identify and draw inferences about them as they shopped or interacted with retailers seemed like something out of a science fiction novel.Yet a new business sector is emerging to do exactly that. The first in-depth examination of the voice intelligence industry, The Voice Catchers exposes how artificial intelligence is enabling personalized marketing and discrimination through voice analysis. Amazon and Google have numerous patents pertaining to voice profiling, and even now their smart speakers are extracting and using voice prints for identification and more.Customer service centers are already approaching every caller based on what they conclude a caller's voice reveals about that person's emotions, sentiments, and personality, often in real time. In fact, many scientists believe that a person's weight, height, age, and race, not to mention any illnesses they may have, can also be identified from the sound of that individual's voice. Ultimately not only marketers, but also politicians and governments, may use voice profiling to infer personal characteristics for selfish interests and not for the benefit of a citizen or of society as a whole.Leading communications scholar Joseph Turow places the voice intelligence industry in historical perspective, explores its contemporary developments, and offers a clarion call for regulating this rising surveillance regime.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Voice Catchers: How Marketers Listen In to Exploit Your Feelings, Your Privacy, and Your Wallet je 34,62 €

Výber kníh autorov Turow Joseph , Yale University Press

Zobraziť všetky knihy autora Turow Joseph, Yale University Press
Výber kníh vydavateľa Yale University Press

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Yale University Press
Naše tipy


Ovocná záhrada- Práce podľa mesiacov
Mnoho publikácií so záhradkárskou tematikou, ktoré dodnes na našom knižnom trhu vyšli, nespĺňa predstavy, aby sme mohli podľa popisu presne krok po kroku robiť jednotlivé sezónne pracovné postupy. Pisatelia týchto kníh nedokázali neraz sledy krokov zrozumiteľne popísať a zároveň ich aj obrazovo zreteľne zdokumentovať. A práve o to sa autori pokúsili v tejto knihe. Aktivity v ovocnej záhrade zoradili podľa kalendára po mesiacoch, aby čitatelia-záhradkári vedeli, ktoré práce kedy a ako treba robiť. Kniha OVOCNÁ ZÁHRADA: Práce podľa mesiacov je v rámci edície Knihy do vrecka prvou v poradí v novej sérii Záhrada: Ako na to? Postupne knihy v tejto záhradkárskej sérii predstavia dôležité činnosti v zeleninovej, ovocnej, okrasnej záhrade či vo vinohrade alebo pri ochrane, starostlivosti a výžive záhradných a okrasných rastlín. Knihy budú praktickými poradcami, kde si v príslušnej časti roka prečítame rady, postupy, tipy a odporúčania odborníkov.