Toto je marketing - Seth Godin
Knihu kúpite v
1 e-shope
od
11,39 €
Panta Rhei
11,39 €
Skladom
(odoslanie ihneď)
Krátky popis
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil
a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov
zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online
kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission
Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový obchodný jazyk si
osvojil nespočetné množstvo jeho ideí. V podobe knihy Toto je
marketing nám Godin prvýkrát ponúka jadro svojej marketingovej
múdrosti v jednom kompaktnom, prístupnom a nadčasovom diele. Či už
ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom,
alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť
prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú
spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve
naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Neutiekajú
sa k reklamám, ktoré kradnú pozornosť, ani k nekonečným e-mailovým
spamom. Ich taktika sa totiž opiera o empatiu, spojenie a
emocionálnu prácu. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo
služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a
svoje služby a produkty prezentujete svetu. Vaším cieľom je
zmysluplne sa spojiť s ľuďmi, ktorí ich chcú. Seth používa
kombináciu zapamätateľných príkladov, hlbokého vhľadu a
pozorovania, jemu vlastnú, aby vás naučil: * Ako si s vaším
cieľovým trhom budovať dôveru a súhlas. * Umenie polohovania –
rozhodovania nielen o tom, pre koho to je, ale aj pre koho nie. *
Prečo najlepším spôsobom, ako dosiahnuť svoje ciele, je pomoc
ostatným stať sa tými, kým chcú byť. * Prečo už nefungujú staré
prístupy k reklame a budovaniu značky. * O prekvapujúcej úlohe
napätia pri každom rozhodnutí o kúpe (alebo jej odmietnutiu). * Že
v jadre marketingu je príbeh o našom spoločenskom statuse, ktorý si
hovoríme. Môžete robiť prácu, ktorá je podstatná pre ľudí, na
ktorých vám záleží. Táto kniha vám ukáže cestu. „Toto je marketing
je otvorenou bránou do Godinovej mysle ... Godin píše priamo, bez
zbytočného žargónu a táto kniha je užitočná každému, kto chce plne
rozumieť tomu ako a prečo kupujeme veci, alebo meníme svoje zvyky.
“ – The Financial Times O autorovi Seth Godin je autorom 18
medzinárodných bestsellerov, ktorí zmenili spôsob, akým ľudia
premýšľajú o práci a boli preložené do 38 jazykov - medzi nimi
napríklad Unleashing the Ideavirus, Permission Marketing, Purple
cow, Tribes, The Dip, Linchpin, Poke the Box a All Marketers Are
Liars. Píše najpopulárnejší marketingový blog na svete a hovorí k
publiku z celého sveta. Je zakladateľom altMBA, zakladateľom a
bývalým generálnym riaditeľom spoločnosti Squidoo.com, bývalým
viceprezidentom pre priamy marketing v spoločnosti Yahoo! a
zakladateľom priekopníckeho online startupu Yoyodyne.