Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho
prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých
zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na
konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných
stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna
rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či
presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní
podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či
uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo
svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa
tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach
marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov
a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát
vychádza aj v slovenčine.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...