Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s
problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými
manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej
(odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na
ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé
vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v
marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v
oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ
sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše
osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre
štúdium problematiky marketingu, sa splní.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...