Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí,
že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má
za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této
disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení
a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se
seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho
částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní
předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a
na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky
vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty
efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky
vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...