Žltá kniha budovania značky
Knihu kúpite v
2 e-shopoch
od
29,80 €
Panta Rhei
29,80 €
Skladom
(odoslanie ihneď)
Knihyprekazdeho.sk
29,90 €
Skladom
(odoslanie ihneď)
Krátky popis
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do
jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku
súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej
pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní
novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo
samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu. Autor Michal Pastier
je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou,
ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek.
Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a
dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica
značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je
praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj
upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac
ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha
budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä
ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže
vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám. „Väčšina kníh o
značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre
akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov.
Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov,
rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila
zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete
rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej
všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať. Táto kniha je pre tých,
ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na
praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na
čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“
„Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo
funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší
dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj
svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“
„Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director,
Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.