Hegarty on Advertising

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 2 e-shopoch od 20,85 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Hegarty on Advertising kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
20,85 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Hegarty on Advertising kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
20,85 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
A revised and expanded edition of the book described by Books Monthly as 'an absolute gem. A bible, in fact'. If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points you in the right direction.Written by one of the world's legendary advertising men, this best-selling book contains five decades' worth of wisdom from the man behind hugely influential campaigns for brands such as Levi's, Audi, Boddingtons and Lynx. In this new and improved edition John Hegarty reveals what lies behind a great idea and effective advertising, the ingredients of a successful brand, the right way and the wrong way to run and launch an advertising agency, why you should always question the brief, the art of pitching to a potential client, the central role of storytelling in advertising, the impact of new technology in a rapidly evolving industry, and the importance of dealing with succession. And if that isn't enough, read the final chapters on winemaking and The Garage Soho, a startup incubator that he has co-founded, to find out what happens when an advertising man becomes the client and has ideas sold to him.Both a credo for creativity and a brilliantly entertaining memoir, Hegarty on Advertising provides unparalleled industry insight through stories and anecdotes about the agencies in which Hegarty has played a vital role and the many characters with whom he has worked along the way. Packed with straight-down-the-line, generous, engaging and witty advice, it will be of immense appeal across the whole creative spectrum, from those who want to work in advertising to chief executives who understand the power and value of ideas that sell.
Výber kníh autorov John Hegarty , Thames & Hudson

Zobraziť všetky knihy autora John Hegarty, Thames & Hudson
Výber kníh vydavateľa Thames & Hudson

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Thames & Hudson
Naše tipy


Temná veža: Pištoľník
Muž v čiernom unikal cez púšť a pištoľník kráčal v jeho stopách. Roland Deschain z Gileadu, posledný pištoľník v Stredsvete, samotár putujúci po ceste dobra a zla, stopuje tajuplného mága so schopnosťou oživovať mŕtvych, známeho iba ako muž v čiernom. Na svojej výprave po Mohainskej púšti zamorenej démonmi sa Roland vzoprie pomätenej kazateľke a jej vražedným ovečkám, zoznámi sa s príťažlivou ženou Alice, vedie rozhovor s démonom a napokon sa spriatelí s chlapcom z nášho sveta. Jake Chambers sa pridá k Rolandovi, ale zatiaľ čo pištoľník putuje so svojím mladým spoločníkom, muž v čiernom si odnáša jeho dušu vo vrecku. Kto je muž v čiernom a čo vie o Temnej veži? Kde je hranica medzi dobrom a zlom? V úvodnom diele dnes už legendárnej série Temná veža Stephen King predstavuje výnimočný svet pustatiny plný vizuálne ohromujúcich scenérií a nezabudnuteľných postáv. Pištoľník kombinuje prvky vedecko-fantastického románu, futuristickej antiutópie, spaghetti westernu, hororu a vysokej fantasy. Prvý diel vyšiel v roku 1982, novšie vydania sú doplnené o autorov úvod. Preložil Michal Jedinák