Every business faces the existential threat of competitors
producing cheaper copies. Even patent filings, market dominance and
financial resources can't shield them from copycats. So what can we
do--and, what can we learn from companies that have endured and
even prospered for centuries despite copycat competition?In a book
of narrative history and practical strategy, IMD professor of
management and innovation Howard Yu shows that succeeding in
today's marketplace is no longer just a matter of mastering copycat
tactics, companies also need to leap across knowledge disciplines,
and to reimagine how a product is made or a service is
delivered.This proven tactic can protect a company from being
overtaken by new (and often foreign) copycat competitors. Using
riveting case studies of successful leaps and tragic falls, Yu
illustrates five principles to success that span a wide range of
industries, countries, and eras. Learn about how P&,amp,G in
the 19th century made the leap from handcrafted soaps and candles
to mass production of its signature brand Ivory, leaped into the
new fields of consumer psychology and advertising, then leaped
again, at the risk of cannibalizing its core product, into
synthetic detergents and won with Tide in 1946.Learn about how
Novartis and other pharma pioneers stayed ahead by making leaps
from chemistry to microbiology to genomics in drug discovery, and
how forward-thinking companies, including China's largest social
media app--WeChat, Tokyo-based Internet service provider Recruit
Holdings, and Illinois-headquartered John Deere are leaping ahead
by leveraging the emergence of ubiquitous connectivity, the
inexorable rise of intelligent machines, and the rising importance
of managerial creativity. Outlasting competition is difficult,
doing so over decades or a century is nearly impossible--unless one
leaps. Ultimately, Leap is a manifesto for how pioneering companies
can endure and prosper in a world of constant change and inevitable
copycats.
Harvardský ikonograf profesor Robert Langdon príde do
Guggenheimovho múzea moderného umenia v Bilbau, aby sa zúčastnil na
odhalení objavu, ktorý „naveky zmení tvár vedy“. Podujatie
usporiadal štyridsaťročný miliardár a futurista Edmond Kirsch,
ktorý sa vďaka svojim ohurujúcim ultramoderným vynálezom a odvážnym
predpovediam preslávil po celom svete. Kirsch, ktorý pred dvoma
desaťročiami patril k prvým Langdonovým študentom na Harvarde, sa
chystá zverejniť prelomový vedecký objav, ktorý zodpovie dve zo
základných otázok ľudskej existencie. Langdona a stovky hostí
uchváti originálna prezentácia, oveľa kontroverznejšia, ako Langdon
čakal. Dokonale zorganizovaný večer sa však v okamihu zmení na
chaos a hrozí, že Kirschov vzácny objav sa navždy stratí. Langdon
sa ocitne v bezprostrednom ohrození a musí z Bilbaa utiecť.
Sprevádza ho Ambra Vidalová, elegantná riaditeľka múzea, ktorá
Kirschovi pomohla provokatívny večer pripraviť. Vydajú sa do
Barcelony, aby našli záhadné heslo, ktorým odhalia Kirschovo
tajomstvo. Pri pátraní v temných vodách utajených dejín a
radikálneho náboženstva sa Langdon s Vidalovou musia skrývať pred
nepriateľom, ktorého všadeprítomná moc zjavne pramení v španielskom
kráľovskom paláci a ktorý sa nezastaví pred ničím, aby Edmonda
Kirscha umlčal. Na ceste vyznačenej moderným umením a tajuplnými
symbolmi odhalia Langdon a Vidalová stopy, ktoré ich nakoniec
dovedú až ku Kirschovmu nečakanému objavu... a šokujúcej pravde, čo
nám tak dlho unikala.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...