Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 10,40 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
10,40 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Every business faces the existential threat of competitors producing cheaper copies. Even patent filings, market dominance and financial resources can't shield them from copycats. So what can we do--and, what can we learn from companies that have endured and even prospered for centuries despite copycat competition?In a book of narrative history and practical strategy, IMD professor of management and innovation Howard Yu shows that succeeding in today's marketplace is no longer just a matter of mastering copycat tactics, companies also need to leap across knowledge disciplines, and to reimagine how a product is made or a service is delivered.This proven tactic can protect a company from being overtaken by new (and often foreign) copycat competitors. Using riveting case studies of successful leaps and tragic falls, Yu illustrates five principles to success that span a wide range of industries, countries, and eras. Learn about how P&,amp,G in the 19th century made the leap from handcrafted soaps and candles to mass production of its signature brand Ivory, leaped into the new fields of consumer psychology and advertising, then leaped again, at the risk of cannibalizing its core product, into synthetic detergents and won with Tide in 1946.Learn about how Novartis and other pharma pioneers stayed ahead by making leaps from chemistry to microbiology to genomics in drug discovery, and how forward-thinking companies, including China's largest social media app--WeChat, Tokyo-based Internet service provider Recruit Holdings, and Illinois-headquartered John Deere are leaping ahead by leveraging the emergence of ubiquitous connectivity, the inexorable rise of intelligent machines, and the rising importance of managerial creativity. Outlasting competition is difficult, doing so over decades or a century is nearly impossible--unless one leaps. Ultimately, Leap is a manifesto for how pioneering companies can endure and prosper in a world of constant change and inevitable copycats.
Výber kníh autorov PublicAffairs , Howard Yu

Zobraziť všetky knihy autora PublicAffairs, Howard Yu
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Ovocná záhrada- Práce podľa mesiacov
Mnoho publikácií so záhradkárskou tematikou, ktoré dodnes na našom knižnom trhu vyšli, nespĺňa predstavy, aby sme mohli podľa popisu presne krok po kroku robiť jednotlivé sezónne pracovné postupy. Pisatelia týchto kníh nedokázali neraz sledy krokov zrozumiteľne popísať a zároveň ich aj obrazovo zreteľne zdokumentovať. A práve o to sa autori pokúsili v tejto knihe. Aktivity v ovocnej záhrade zoradili podľa kalendára po mesiacoch, aby čitatelia-záhradkári vedeli, ktoré práce kedy a ako treba robiť. Kniha OVOCNÁ ZÁHRADA: Práce podľa mesiacov je v rámci edície Knihy do vrecka prvou v poradí v novej sérii Záhrada: Ako na to? Postupne knihy v tejto záhradkárskej sérii predstavia dôležité činnosti v zeleninovej, ovocnej, okrasnej záhrade či vo vinohrade alebo pri ochrane, starostlivosti a výžive záhradných a okrasných rastlín. Knihy budú praktickými poradcami, kde si v príslušnej časti roka prečítame rady, postupy, tipy a odporúčania odborníkov.