This sumptuously extravagant book examines design that appeals to
the senses through luxury, profusion, and excess--maximalism. After
a decade in which minimalism has held sway over the design
industry, many designers are now rejecting the limitations of
pared-down modernism in favor of a more rich and vibrant
",maximal", aesthetic. This book celebrates the qualities of
maximalism, or “enriched modernism”--its role in creating fantasy,
a sense of luxury, the multi-sensory appeal--and teaches designers
how to apply it by bringing together a selection of projects from
around the world that typify maximalism in graphic design--whether
through use of materials, print processes, layout and composition,
or sheer extravagance of purpose. The book is not just about
expensive projects for luxury brands (although of course these
feature): it is about examples of print that appeal to any one of
the senses in a powerful and unusual way. These include packaging,
magazines, brochures, books, identity jobs, and other forms of
print work.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...