Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech
zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti
marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není
tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště,
úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a
jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal
Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené
oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve
firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na
následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům
profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné
veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...