Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva
Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se
základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak
dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své
zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu
jste až doposud věřili. Má název „Mýty našeho školství“. Nakonec se
dozvíte, jak poskytovat zákazníkům servis tak, aby se takzvaně
recyklovali - opakovaně kupovali vaše výrobky.
Hranica v rôznych oblastiach nášho života vymedzuje, kto sa k nám
smie priblížiť, pomáha nám rozhodnúť komu a čomu povieme nie alebo
áno, či určiť vzťah k sebe samému. Hranica je rozhodnutie, ktorým
definujeme veci a okolnosti, za ktoré sme zodpovední. Definuje, kto
sme a kto nie sme. Kniha prináša biblický pohľad na hranice: čo
hranice sú, čo chránia, ako sa vytvárajú, ako sú narušované, ako
ich opraviť a ako ich využívať. Pomôže stanoviť či napraviť hranice
vo vzťahu k našim blízkym – k rodine, partnerovi, deťom, v práci,
ale aj k sebe samému a k Bohu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...