Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických
a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa
firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa
riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám
konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy,
ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie
najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju
produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac
ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili
dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné
výsledky. Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky,
Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia
udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné
inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce
udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky,
Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné
partnerstvá a Greenwashing.
Pokračovanie úspešnej trilógie Pán Prsteňov, v ktorom sa zavŕši
príbeh putovania hobita Froda k Puklinám osudu a vojny, ktorá
zavládla v Stredozemi. Knihu preložil Otakar Kořínek.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...