Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry
charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a
udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných
množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho blogu,
marketingu na facebooku či instagrame až po príručky pre
influencerov, ako na svoje siete prilákať čo najviac followerov.
Spojenie udržateľnosti a marketingu je však pre mnohých
abstraktnejšia a zároveň komplikovanejšia téma. Vyžaduje si
multidisciplinárny prístup a jej pochopenie v plnej komplexnosti.
Poukazuje totiž na nevyhnutnosť transformovať konvenčný marketing,
a to nie len zo strany firiem, spotrebiteľa či vzdelávania, ale aj
v rámci celej spoločnosti, hospodárstva a ekonomického myslenia.
Kniha Udržateľný marketing hľadá odpovede na otázky: – Ktoré
megatrendy ovplyvňujú marketing v 21. storočí? – Prečo potrebujeme
kritickú reflexiu základných predpokladov marketingu, noriem a
hodnôt a ktorým smerom sa marketing uberá? – Prečo a ako nastáva
posun zameriania spotrebiteľa na nákup k zvažovaniu spotreby ako
holistického procesu? – Ako nastaviť marketingovú stratégiu
reflektujúcu ekologické a sociálne problémy? – Ako pochopiť
sociálno – ekologické vplyvy produktov na mikroúrovni? – Aké
marketingové nástroje môžu použiť firmy na podporu udržateľnosti? –
Aká je budúcnosť udržateľného marketingu?
Od času, kedy Matej priviezol Annu do Avonlea, uplynulo už 5 rokov
a Anna vyrástla. Sama si to uvedomuje a sníva o štúdiách na
univerzite. Keď však vidí, koľko je okolo domu práce, dobrovoľne
ostáva, aby Marille pomáhala. Začne tiež učiť na miestnej škole a
je pevne presvedčená, že ju žiaci budú zbožňovať. S rovnakým
zanietením spolu so spolužiakmi z detstva založí Avonlejský
okrášľovací spolok, ktorý si dal za cieľ priniesť do Avonlea svieži
vietor. Lenže, ako to už býva, veci nejdú vždy tak, ako si ich Anna
predsavzala. A tak v škole bojuje so zlomyseľným Antonom Pye a v
spolku zasa takmer so všetkými obyvateľmi Avonlea. No a navyše,
stále je tu Gilbert Blythe, jej úhlavný nepriateľ. Ten jej však
zrazu začne prejavovať až príliš veľkú náklonnosť. Bude to náročné
opäť raz zo všetkého vykĺznuť.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...