The Customer-Funded Business - Start, Finance, or Grow Your Company with Your Customers' Cash

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 26,55 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

The Customer-Funded Business - Start, Finance, or Grow Your Company with Your Customers' Cash kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
26,55 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Who needs investors? More than two generations ago, the venture capital community - VCs, business angels, incubators and others - convinced the entrepreneurial world that writing business plans and raising venture capital constituted the twin centerpieces of entrepreneurial endeavor. They did so for good reasons: the sometimes astonishing returns they've delivered to their investors and the astonishingly large companies that their ecosystem has created. But the vast majority of fast-growing companies never take any venture capital.So where does the money come from to start and grow their companies? From a much more agreeable and hospitable source, their customers. That's exactly what Michael Dell, Bill Gates and Banana Republic's Mel and Patricia Ziegler did to get their companies up and running and turn them into iconic brands. In The Customer Funded Business, best-selling author John Mullins uncovers five novel approaches that scrappy and innovative 21st century entrepreneurs working in companies large and small have ingeniously adapted from their predecessors like Dell, Gates, and the Zieglers: Matchmaker models (Airbnb)Pay-in-advance models (Threadless)Subscription models (TutorVista)Scarcity models (Vente Privee)Service-to-product models (GoViral) Through the captivating stories of these and other inspiring companies from around the world, Mullins brings to life the five models and identifies the questions that angel or other investors will - and should! - ask of entrepreneurs or corporate innovators seeking to apply them.Drawing on in-depth interviews with entrepreneurs and investors who have actually put these models to use, Mullins goes on to address the key implementation issues that characterize each of the models: when to apply them, how best to apply them, and the pitfalls to watch out for. Whether you're an aspiring entrepreneur lacking the start-up capital you need, an early-stage entrepreneur trying to get your cash-starved venture into take-off mode, an intrapreneur seeking funding within an established company, or an angel investor or mentor who supports high-potential ventures, this book offers the most sure-footed path to starting, financing, or growing your venture. John Mullins is the author of The New Business Road Test and, with Randy Komisar, the widely acclaimed Getting to Plan B.
Výber kníh autorov John Wiley & Sons Inc , J Mullins

Zobraziť všetky knihy autora John Wiley & Sons Inc, J Mullins
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Matematika 5 - Pracovný zošit 1 - Zuzana Berová
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.